Alla inlägg under februari 2013

Av Marcus hollström - 19 februari 2013 13:30

Äntligen har ljuset kommit till slagnäs! Då kan man verkligen njuta vyerna på dagarna....

Av Marcus hollström - 14 februari 2013 08:16

Alla hjärtans dag! Vad är det för dumt påhitt... dom ända som blir glad är dom som säljer gelehjärtan! Men ska följa med strömmen, å naturligtvis tycka det är jättemysigt att få en godis, å nån ros i tunt rött papper! Men visst, det är ju en dag då dom "hårda" grabbarna, som utåt kallar sina fruar/sambos för regeringen, kärringen, hon som tror hon bestämmer, eller något annat tufft, att var lite mjuk utåt! För gud så hemskt om grabbarna annars skulle höra att jag kallar henne älskling, samtidigt som jag diskar och erbjuder mig att ta reda på tvätten i stället för att se sporten !

Av Marcus hollström - 7 februari 2013 15:26

Har haft lite problem med inloggningen..... nu har det tydligen ordnat sig! vad har hänt då? nja inte mycket, kikat lite på norrbottens inland i mörkret och har vunnit i Wordfued utan fusk en gång! Men igår kom jag brännandes norrifrån på E4:an, såg ljuset från staden torna upp sig långt borta i mörkret, anade närheten av den då jag kände lukten från skorstenarna tränga in i ventilationen i bilen. Njöt då jag kunde vrida huvudet till vänster å titta ut över en upplyst timmerled i vintermörkret, för att snabbt vrida tilllbaka titta på vägen å njuta av friheten på Bergviksbron! Fortsatte några km, såg skylten Hortlax/Grundvik, viken som speglat stora delar i ens liv. Kunde i mörkret skymta Höglandsnäs å fortsätta vidare från hjärtat i vårt avlånga land, där folket stolta slår sig för bröstet å säger "det där kan vi göra själva", handlar på Beijers och älskar att skriva "ortens" på allt livsmedel! Välkommen till Piteå..... Vi ses....

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards