Direktlänk till inlägg 14 februari 2013

ball!

Av Marcus hollström - 14 februari 2013 08:16

Alla hjärtans dag! Vad är det för dumt påhitt... dom ända som blir glad är dom som säljer gelehjärtan! Men ska följa med strömmen, å naturligtvis tycka det är jättemysigt att få en godis, å nån ros i tunt rött papper! Men visst, det är ju en dag då dom "hårda" grabbarna, som utåt kallar sina fruar/sambos för regeringen, kärringen, hon som tror hon bestämmer, eller något annat tufft, att var lite mjuk utåt! För gud så hemskt om grabbarna annars skulle höra att jag kallar henne älskling, samtidigt som jag diskar och erbjuder mig att ta reda på tvätten i stället för att se sporten !

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marcus hollström - 2 februari 2015 20:42

Fundering.... Varför ska dom alltid på hotell vika yttersta fliken på toarullen? Helt ärligt så kvittar det för mig.... Och varför kasta handduken på golvet då man vill ha en ny? Hade det inte funkat med en krok, tänkte att då slipper någon böja sig ...

Av Marcus hollström - 21 januari 2015 20:47

Dök upp i ett toksurrande med iof rätt så kloka kamrater idag. Det här med språket... Lätt att säga att det bara är att lära sig å förstå det! Men förstår vi själva innebörden ibland? Idag dök en fundering upp, vad är skillnaden på tex. Träsk, sjö oc...

Av Marcus hollström - 13 januari 2015 12:13

Funderat en del på vad som är det mest otacksamma arbete man kan ha. Varit inne länge på tidningsbud, för morgontidningen är viktigare än hälsan, må satan ta dig om den är sen av någon anledning. Är det någon gång det muttras vid frukostbordet så är ...

Av Marcus hollström - 10 januari 2015 20:33

en sådan dag, snöat hela dagen. Med jämna mellanrum kikar jag på väderappen i tron att detta helvete ska vara över. Men ack, ser ut som det ska fortsätta.... Dessutom så passerade plogbilshelvetet precis som jag skottat klart. Lämnar det för idag, ka...

Av Marcus hollström - 10 januari 2015 20:17

Var ett tag sedan jag öppnade mig för omvärlden. Mina tankar, funderingar å annat viktigt i vårt samhälle. Var två vintrar sedan detta tog grund, men nu tycker jag det hänt så spännande saker runt mig, att det är dags att ta nya tag. Eller? ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards